Ho.re.ca2020-10-28T22:22:43+00:00

Duurzame interieurs op maat voor

Ho.re.ca

(Foto door lenzer.be)

Een persoonlijk interieur voor uw

Horecazaak

Onze roots liggen in de HORECA. De voorbije 25 jaar hebben we al duizenden projecten gerealiseerd in diverse sectoren en we doe dit de dag van vandaag nog steeds met hetzelfde enthousiasme als toen. Wij luisteren graag naar uw verwachtingen en noden en beantwoorden deze met een totaaloplossing op maat, geheel volgens uw wensen en uw budget.

We werken enkel met de betere meubelmerken die erin slagen om creativiteit, comfort, duurzaamheid en design te combineren. Betrouwbare merken die door de jaren heen hun kwaliteit hebben bewezen en nieuwe hedendaagse merken die ons van hun innovatie en degelijkheid hebben overtuigd. Dit brede productgamma gecombineerd met de vakkennis van ons salesteam maakt dat elke uitdaging tot een geslaagd eindresultaat leidt.

Uw expert in de Horeca sector

  • Duidelijke offertes, geen onvoorziene kosten bij facturatie

  • Tableware en furniture onder 1 noemer
  • Vlotte samenwerking met architecten en interieurbureaus

  • Experts met meer dan 25 jaar ervaring in de horeca-sector

  • Nauwe contacten met leveranciers voor een vlotte opvolging van uw project

  • Eigen atelier voor herstofferingen en zitbanken op maat
Vraag uw vrijblijvende offerte aan

Maak kennis met enkele van onze

Horeca brands

We zijn trots op onze nauwe en vlotte samenwerking met onze leveranciers. We vertegenwoordigen bovendien meer dan 100 gerenommeerde merken. Klik gerust door naar onze catalogus en laat u inspireren door ons gevarieerd aanbod.

Maak digitaal kennis met onze merken

Wenst u digitaal kennis te maken met een aantal merken uit ons ruim aanbod? Download dan gratis onze lookbook in PDF-formaat en laat u inspireren.

Download lookbook

Een eenvoudige stappenplan

Onze werking

Wij luisteren graag naar uw verwachtingen en noden en beantwoorden deze met een totaaloplossing op maat, geheel volgens uw wensen en budget. Ontdek hieronder onze manier van werken.

Wij zijn fier!

Onze realisaties

Door de jaren heen, hebben we reeds duizenden projecten gerealiseerd waarbij we oprecht trots zijn op het eindresultaat. Graag delen we enkele van deze projecten en hopen u hiermee bijkomend te inspireren.

Realisaties

De beste service voor uw horecazaak

Onze troeven

Onze passie voor de horeca is de kracht van ons salesteam. We kennen de noden en de verwachtingen binnen deze sector als geen ander. Met een gedreven enthousiasme en onze ervaren kennis, staan we elke klant voor elk project graag bij volgens hun specifieke wensen en budget.

Vraag uw vrijblijvende offerte aan
  • Vertegenwoordiger van meer dan 100 kwalitatieve merken

  • Eigen plaatsings- en leveringsdienst

  • Ervaren sales met oog voor trends en nieuwigheden in de sector

Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Artiosi en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een vraag. Bij wie kan ik terecht?2020-11-24T11:01:39+00:00

Heeft u een vraag of een opmerking? Contacteer onze back office op het nummer +32 2 567 08 08 of stuur een mail naar info@artiosi.be

Bij wie kan ik terecht voor een klacht?2020-07-09T14:13:05+00:00

We streven naar 100% tevreden klanten, dus ook na verkoop bieden we u de beste service. Voor het melden van een klacht of een dienstverlening, neem je contact op met onze klantendienst. Deze is te bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer +32 2 567 08 08 of via mail service@artiosi.be. U ontvangt binnen de 24 uur van ons een ontvangstbevestiging. We proberen vervolgens binnen de 3 weken een oplossing aan te bieden!

Om u een optimale service te kunnen aanbieden en om uw dossier zo volledig mogelijk op te stellen naar de leverancier toe, ontvangen we graag het volgende:

  • uw klantennummer en uw volledige contactgegevens
  • het factuurnummer met het desbetreffende artikel
  • het artikel waarover het gaat (met referentie)
  • een gedetailleerde omschrijving van het probleem
  • indien het gaat over een fabricagefout of schade, graag ook een aantal duidelijke foto’s hiervan ter illustratie
Wat is de status van mijn bestelling?2020-07-09T13:32:47+00:00

Van zodra uw bestelling is geleverd in ons magazijn, neemt onze logistieke dienst met u contact op om een specifieke leveringsdatum vast te leggen. Voor bijkomende vragen over de status van uw bestelling kan u steeds contact opnemen met info@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze logistieke dienst helpt u vervolgens verder.

Zit montage in de prijs inbegrepen?2020-05-27T14:27:10+00:00

Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!

Stockeren jullie mijn goederen?2020-05-27T14:26:57+00:00

Bij het afronden van de bestelling wordt de gewenste levertermijn besproken en vastgelegd. We doen er vervolgens alles aan om die afgesproken levertermijn te halen. Uitgestelde leveringen beperken echter de opslagruimte op onze logistieke dienst waardoor we elders opslagruimte moeten voorzien. Om die reden wordt er een stockagevergoeding aangerekend bij uitgestelde leveringen. De kostprijs hiervoor is afhankelijk van de gebruikte stockageruimte en de definitieve stockagetermijn.

Onderhoud van meubilair?2020-07-09T13:28:03+00:00

Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.

Wat zijn de garantievoorwaarden?2020-07-09T13:27:06+00:00

U heeft tot 2 jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. De garantie van onze leveranciers dekt volgende zaken echter niet:

  • valschade
  • schade door een door u gemaakte montagefout
  • schade veroorzaakt door normale slijtage bij gebruik
  • schade veroorzaakt door foutief gebruik van onderhoudsproducten
  • schade veroorzaakt door externe voorwerpen zoals kledij, hete potten, inkt, verf, kaarsvet, voedsel, …
Wat is de transportkost?2020-05-27T14:26:25+00:00

Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 1.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 1.500 vragen we € 75 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.

Hoe leveren jullie mijn meubelen?2020-11-24T10:25:57+00:00

We leveren steeds uit op het afgesproken leveringsadres. In een drukke straat met beperkte parkeermogelijkheden vragen we om parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagens. Bij appartementen leveren we via de trap (maximaal tot het 3de verdiep) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten. Wanneer voorgaande niet mogelijk is, vragen we u een meubellift te voorzien voor eigen rekening.

Kan ik zelf mijn stoffen kiezen?2020-07-09T13:25:45+00:00

Wij beschikken over een heel ruim gamma stoffen, kunstleders en leders van betrouwbare en kwalitatieve leveranciers. U vindt bij Artiosi ongetwijfeld een stof geheel volgens uw wensen en budget. Wanneer u echter zelf een specifieke stof wenst aan te leveren, wordt deze mogelijkheid steeds besproken met de leverancier en wordt eventueel ook een teststoffering uitgevoerd ter verificatie van het eindresultaat.

Wat is de te verwachten levertermijn?2020-11-24T10:06:50+00:00

De gemiddelde levertermijn is tussen de 6 en 8 weken. Bepaalde modellen kunnen echter sneller worden geleverd in samenspraak met en na akkoord van de leverancier. Wanneer uw bestelling effectief in uitvoering is geplaatst bij de leverancier, bezorgen we u ook een meer precieze levertermijn.

Hebben jullie een bepaald model in de showroom staan?2020-11-24T10:03:59+00:00

Wij hebben honderden modellen in onze showroom staan. Bent u echter op zoek naar een specifiek model of een bepaalde uitvoering, neem dan gerust contact met ons op via info@artiosi.be of +32 2 567 08 08 en wij bezorgen u zo spoedig mogelijk een antwoord.

Hebben jullie modellen in stock?2020-11-24T09:58:23+00:00

Neen, wij hebben geen stock. Elk meubel wordt immers gemaakt of besteld volgens de specifieke wens van onze klanten.

Kan ik als particulier kopen?2020-11-24T09:55:44+00:00

Bij Artiosi kan u ook als particulier aankopen! Een aantal merken binnen ons assortiment leent zich jammer genoeg niet tot de particuliere verkoop omwille van de aankoopvoorwaarden die gelden voor de groothandel. Er zijn echter meer dan voldoende merken in ons ruim gamma die wel uitermate geschikt zijn voor de particuliere verkoop. Kom dus gerust een kijkje nemen in onze ruime showroom en bespreek uw wensen en plannen met ons salesteam.  Zij helpen ook u als particulier graag verder!

Onze troeven

  • Professionele expertise

  • Persoonlijke projecten op maat en volgens budget

  • Eigen leverings- en plaatsingsdienst

Hulp nodig?

Uw professionele partner voor binnen- en buitenmeubilair

Vrijblijvende offerte
Vrijblijvende offerte
Go to Top