Tableware2020-11-05T23:58:14+00:00
Stijlvol

Tableware

Een uitgebreid aanbod van

Exclusieve tableware

Het servies is een van de belangrijkste elementen om de sfeer in uw restaurant te bepalen. Een geslaagde tafelsetting kan immers een echte troef zijn om van occasionele gasten loyale klanten te maken.

Een stijlvol gedekte tafel speelt bijgevolg een grotere rol bij het genereren van winst dan wordt gedacht. Het kan namelijk een doorslaggevende factor zijn bij de restaurantkeuze van de klant. Mensen die gepassioneerd zijn door wijn weten hoe cruciaal het juiste glas kan zijn voor de algehele eetervaring. Een mooi geserveerde maaltijd op restaurant lijkt ook altijd net iets beter te smaken.

Met dit alles in gedachten is de keuze van uw servies, bestek en glaswerk dan ook net zo belangrijk als het interieur en de decoratie van uw etablissement.

Zo wordt uw totaalinterieur een beleving voor de zintuigen, een plek waar uw gasten ten volle kunnen genieten.

  • Ruim aantal modellen beschikbaar in onze showroom

  • Nauwe samenwerking met onze leverancier voor een snelle opvolging van uw bestelling

  • Vlotte after sales

Vraag uw vrijblijvende offerte aan

Wij zijn trots!

Onze realisaties

Reeds verschillende jaren leveren we stijlvol tableware in alles sectoren. Graag delen we enkele van onze realisaties en hopen u hiermee bijkomend te inspireren.

Realisaties

De beste tableware voor uw zaak

Onze troeven

Het ARTIOSI team staat u graag bij in uw zoektocht naar hoogwaardig porselein, bestek, glaswerk en nog zo veel meer voor de gastronomische horecaomgeving. Onze experts vertalen uw wensen en noden naar de ideale tafelsetting voor uw project, geheel volgens uw budget.

Vraag uw vrijblijvende offerte aan
  • Ervaren sales met oog voor trends en nieuwigheden in de sector

  • Persoonlijke aanpak

  • Eigen leveringsdienst

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht met veelgestelde vragen aan Artiosi en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een vraag. Bij wie kan ik terecht?2020-11-24T11:01:39+00:00

Heeft u een vraag of een opmerking? Contacteer onze back office op het nummer +32 2 567 08 08 of stuur een mail naar info@artiosi.be

Bij wie kan ik terecht voor een klacht?2020-07-09T14:13:05+00:00

We streven naar 100% tevreden klanten, dus ook na verkoop bieden we u de beste service. Voor het melden van een klacht of een dienstverlening, neem je contact op met onze klantendienst. Deze is te bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer +32 2 567 08 08 of via mail service@artiosi.be. U ontvangt binnen de 24 uur van ons een ontvangstbevestiging. We proberen vervolgens binnen de 3 weken een oplossing aan te bieden!

Om u een optimale service te kunnen aanbieden en om uw dossier zo volledig mogelijk op te stellen naar de leverancier toe, ontvangen we graag het volgende:

  • uw klantennummer en uw volledige contactgegevens
  • het factuurnummer met het desbetreffende artikel
  • het artikel waarover het gaat (met referentie)
  • een gedetailleerde omschrijving van het probleem
  • indien het gaat over een fabricagefout of schade, graag ook een aantal duidelijke foto’s hiervan ter illustratie
Wat is de status van mijn bestelling?2020-07-09T13:32:47+00:00

Van zodra uw bestelling is geleverd in ons magazijn, neemt onze logistieke dienst met u contact op om een specifieke leveringsdatum vast te leggen. Voor bijkomende vragen over de status van uw bestelling kan u steeds contact opnemen met info@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze logistieke dienst helpt u vervolgens verder.

Zit montage in de prijs inbegrepen?2020-05-27T14:27:10+00:00

Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!

Stockeren jullie mijn goederen?2020-05-27T14:26:57+00:00

Bij het afronden van de bestelling wordt de gewenste levertermijn besproken en vastgelegd. We doen er vervolgens alles aan om die afgesproken levertermijn te halen. Uitgestelde leveringen beperken echter de opslagruimte op onze logistieke dienst waardoor we elders opslagruimte moeten voorzien. Om die reden wordt er een stockagevergoeding aangerekend bij uitgestelde leveringen. De kostprijs hiervoor is afhankelijk van de gebruikte stockageruimte en de definitieve stockagetermijn.

Onderhoud van meubilair?2020-07-09T13:28:03+00:00

Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.

Wat zijn de garantievoorwaarden?2020-07-09T13:27:06+00:00

U heeft tot 2 jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. De garantie van onze leveranciers dekt volgende zaken echter niet:

  • valschade
  • schade door een door u gemaakte montagefout
  • schade veroorzaakt door normale slijtage bij gebruik
  • schade veroorzaakt door foutief gebruik van onderhoudsproducten
  • schade veroorzaakt door externe voorwerpen zoals kledij, hete potten, inkt, verf, kaarsvet, voedsel, …
Wat is de transportkost?2020-05-27T14:26:25+00:00

Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 1.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 1.500 vragen we € 75 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.

Hoe leveren jullie mijn meubelen?2020-11-24T10:25:57+00:00

We leveren steeds uit op het afgesproken leveringsadres. In een drukke straat met beperkte parkeermogelijkheden vragen we om parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagens. Bij appartementen leveren we via de trap (maximaal tot het 3de verdiep) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten. Wanneer voorgaande niet mogelijk is, vragen we u een meubellift te voorzien voor eigen rekening.

Kan ik zelf mijn stoffen kiezen?2020-07-09T13:25:45+00:00

Wij beschikken over een heel ruim gamma stoffen, kunstleders en leders van betrouwbare en kwalitatieve leveranciers. U vindt bij Artiosi ongetwijfeld een stof geheel volgens uw wensen en budget. Wanneer u echter zelf een specifieke stof wenst aan te leveren, wordt deze mogelijkheid steeds besproken met de leverancier en wordt eventueel ook een teststoffering uitgevoerd ter verificatie van het eindresultaat.

Wat is de te verwachten levertermijn?2020-11-24T10:06:50+00:00

De gemiddelde levertermijn is tussen de 6 en 8 weken. Bepaalde modellen kunnen echter sneller worden geleverd in samenspraak met en na akkoord van de leverancier. Wanneer uw bestelling effectief in uitvoering is geplaatst bij de leverancier, bezorgen we u ook een meer precieze levertermijn.

Hebben jullie een bepaald model in de showroom staan?2020-11-24T10:03:59+00:00

Wij hebben honderden modellen in onze showroom staan. Bent u echter op zoek naar een specifiek model of een bepaalde uitvoering, neem dan gerust contact met ons op via info@artiosi.be of +32 2 567 08 08 en wij bezorgen u zo spoedig mogelijk een antwoord.

Hebben jullie modellen in stock?2020-11-24T09:58:23+00:00

Neen, wij hebben geen stock. Elk meubel wordt immers gemaakt of besteld volgens de specifieke wens van onze klanten.

Kan ik als particulier kopen?2020-11-24T09:55:44+00:00

Bij Artiosi kan u ook als particulier aankopen! Een aantal merken binnen ons assortiment leent zich jammer genoeg niet tot de particuliere verkoop omwille van de aankoopvoorwaarden die gelden voor de groothandel. Er zijn echter meer dan voldoende merken in ons ruim gamma die wel uitermate geschikt zijn voor de particuliere verkoop. Kom dus gerust een kijkje nemen in onze ruime showroom en bespreek uw wensen en plannen met ons salesteam.  Zij helpen ook u als particulier graag verder!

Onze troeven

  • Professionele expertise

  • Persoonlijke projecten op maat en volgens budget

  • Eigen leverings- en plaatsingsdienst

Hulp nodig?

Uw professionele partner voor binnen- en buitenmeubilair

Vrijblijvende offerte
Vrijblijvende offerte
Go to Top