Furniture by artiosi

Eol

Professioneel kantoormeubilair van Franse bodem

 

Interessante weetjes
Over het merk

Reeds meer dan 30 jaar ontwerpt en fabriceert EOL 100% Frans kantoormeubilair. Hun productlijnen onderscheiden zich met hun hoge afwerkingsgraad en een Franse designtoets. EOL besteedt bijzondere aandacht aan materiaalkeuzes en productieprocessen, waarbij respect voor het milieu centraal staat. Hun know-how is het resultaat van een aantal fundamentele waarden: streven naar kwaliteit en gebruiksveiligheid, het bevorderen van werkgelegenheid en steun aan de lokale economie, het verkleinen van de milieu-impact en het naleven van de strengste maatschappelijke normen.

Met aandacht voor het welzijn van de gebruiker

Dankzij hun specifieke kennis ontwerpt EOL functioneel en ergonomisch meubilair. Met innovatieve oplossingen heeft EOL de ambitie om elke werkomgeving aan te passen aan de noden van de gebruikers, zodat deze zich goed voelen en dus beter gaan presteren.

Gewaarborgde kwaliteit

De groep EOL werkt volgens veeleisende en verantwoordelijke certificering om u producten en diensten van de hoogste kwaliteit aan te bieden. Meer dan 80% van hun collecties worden vervaardigd in fabrieken met een NF-Office Excellence certificering. Dit referentiekader staat garant voor technische uitmuntendheid en vooruitgang.

Moduleerbaar en personaliseerbaar

Met verschillende modules, het ruime kleurenaanbod en de vele opties binnen de EOL collecties, kan uw kantoor, receptie, wachtzaal … volledig naar wens worden aangepast. Zo creëert u unieke ruimtes die perfect aansluiten bij uw bedrijfsidentiteit.

Wenst u alvast digitaal kennis te maken met een aantal merken uit ons ruim aanbod? Download dan gratis onze lookbook in PDF-formaat en laat u inspireren.

Bekijk meer
beelden en
details van dit
merk in HD

Wenst u nog meer Eol-collecties te ontdekken?
Neem dan gerust contact op met ons salesteam voor een vrijblijvend bezoek aan onze showroom.

Wij zijn fier!
Onze realisaties

Door de jaren heen, hebben we reeds duizenden projecten gerealiseerd waarbij we oprecht trots
zijn op het eindresultaat. Graag delen we enkele van deze projecten en hopen u hiermee bijkomend te inspireren.

Veel gestelde vragen

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Artiosi en de daarbij horende antwoorden.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bij Artiosi kan u ook als particulier aankopen! Een aantal merken binnen ons assortiment leent zich jammer genoeg niet tot de particuliere verkoop omwille van de aankoopvoorwaarden die gelden voor de groothandel. Er zijn echter meer dan voldoende merken in ons ruim gamma die wel uitermate geschikt zijn voor de particuliere verkoop. Kom dus gerust een kijkje nemen in onze ruime showroom en bespreek uw wensen en plannen met ons salesteam. Zij helpen ook u als particulier graag verder!

Neen, wij hebben geen stock. Elk meubel wordt immers gemaakt of besteld volgens de specifieke wens van onze klanten.

Wij hebben honderden modellen in onze showroom staan. Bent u echter op zoek naar een specifiek model of een bepaalde uitvoering, neem dan gerust contact met ons op via info@artiosi.be of +32 2 567 08 08 en wij bezorgen u zo spoedig mogelijk een antwoord.

Wij beschikken over een heel ruim gamma stoffen, kunstleders en leders van betrouwbare en kwalitatieve leveranciers. U vindt bij Artiosi ongetwijfeld een stof geheel volgens uw wensen en budget. Wanneer u echter zelf een specifieke stof wenst aan te leveren, wordt deze mogelijkheid steeds besproken met de leverancier en wordt eventueel ook een teststoffering uitgevoerd ter verificatie van het eindresultaat.

Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.

Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 2.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 2.500 vragen we € 250 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.

Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.

Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!

U heeft tot 2 jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. De garantie van onze leveranciers dekt volgende zaken echter niet:

  • valschade
  • schade door een door u gemaakte montagefout
  • schade veroorzaakt door normale slijtage bij gebruik
  • schade veroorzaakt door foutief gebruik van onderhoudsproducten
  • schade veroorzaakt door externe voorwerpen zoals kledij, hete potten, inkt, verf, kaarsvet, voedsel, …

Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!

De gemiddelde levertermijn is tussen de 6 en 8 weken. Bepaalde modellen kunnen echter sneller worden geleverd in samenspraak met en na akkoord van de leverancier. Wanneer uw bestelling effectief in uitvoering is geplaatst bij de leverancier, bezorgen we u ook een meer precieze levertermijn.

We leveren steeds uit op het afgesproken leveringsadres. In een drukke straat met beperkte parkeermogelijkheden vragen we om parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagens. Bij appartementen leveren we via de trap (maximaal tot het 3de verdiep) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten. Wanneer voorgaande niet mogelijk is, vragen we u een meubellift te voorzien voor eigen rekening.

Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 2.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 2.500 vragen we € 250 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.

Bij het afronden van de bestelling wordt de gewenste levertermijn besproken en vastgelegd. We doen er vervolgens alles aan om die afgesproken levertermijn te halen. Uitgestelde leveringen beperken echter de opslagruimte op onze logistieke dienst waardoor we elders opslagruimte moeten voorzien. Om die reden wordt er een stockagevergoeding aangerekend bij uitgestelde leveringen. De kostprijs hiervoor is afhankelijk van de gebruikte stockageruimte en de definitieve stockagetermijn.

Van zodra uw bestelling is geleverd in ons magazijn, neemt onze logistieke dienst met u contact op om een specifieke leveringsdatum vast te leggen. Voor bijkomende vragen over de status van uw bestelling kan u steeds contact opnemen met info@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze logistieke dienst helpt u vervolgens verder.

We streven naar 100% tevreden klanten, dus ook na verkoop bieden we u de beste service. Voor het melden van een klacht of een dienstverlening, neem je contact op met onze klantendienst. Deze is te bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer +32 2 567 08 08 of via mail service@artiosi.be. U ontvangt binnen de 24 uur van ons een ontvangstbevestiging. We proberen vervolgens binnen de 3 weken een oplossing aan te bieden!

Om u een optimale service te kunnen aanbieden en om uw dossier zo volledig mogelijk op te stellen naar de leverancier toe, ontvangen we graag het volgende:

  • uw klantennummer en uw volledige contactgegevens
  • het factuurnummer met het desbetreffende artikel
  • het artikel waarover het gaat (met referentie)
  • een gedetailleerde omschrijving van het probleem
  • indien het gaat over een fabricagefout of schade, graag ook een aantal duidelijke foto’s hiervan ter illustratie

Heeft u een vraag of een opmerking? Contacteer onze back office op het nummer +32 2 567 08 08 of stuur een mail naar info@artiosi.be

2000m² showroom

Persoonlijk en deskundig advies

Vrijblijvende prijsofferte

Eigen leverings- en plaatsingsdienst

Catalogus op aanvraag

Onze troeven