Duurzame interieurs op maat voor

OFFICE

Een persoonlijk interieur
voor uw Officeruimte

Uw kantoor is het visitekaartje van uw onderneming! Niet alleen de locatie en het pand zelf, maar ook uw kantoorinrichting verdienen de nodige aandacht. Het geheel representeert immers de missie en de visie van uw bedrijf. Daarenboven is ergonomie en functionaliteit belangrijker dan ooit.

De invulling van de werkplek, het bedrijfsrestaurant, de lobby, de entreelounge, de kantoortuin, de vergaderruimte , … geeft uw bedrijf een specifieke uitstraling en draagt bovendien bij tot het welzijn en de productiviteit van uw medewerkers. De inrichting van een kantoor is dus veel meer dan een klassieke vergadertafel met bureaustoelen. Artiosi helpt u graag verder bij de invulling van uw plannen en de uitwerking van uw totaalproject!

Uw ideale partner in deze sector

Maak kennis met enkele van onze
Office brands

We zijn trots op onze nauwe en vlotte samenwerking met onze leveranciers. We vertegenwoordigen bovendien meer dan 100
gerenommeerde merken. Klik gerust door naar onze catalogus en laat u inspireren door ons gevarieerd aanbod.

Maak digitaal kennis met onze merken

Wenst u digitaal kennis te maken met een aantal merken uit ons ruim aanbod? Download dan gratis onze
lookbook in PDF-formaat en laat u inspireren.

Een eenvoudige stappenplan
Onze werking

Wij luisteren graag naar uw verwachtingen en noden en beantwoorden deze met een totaaloplossing op maat, geheel volgens uw wensen en budget.
Ontdek hieronder onze manier van werken.

Inspiratie via lookbook

Laat u inspireren door ons digitaal lookbook. Vul het aanvraagformulier in en maak vervolgens kennis met onze collecties.

Plan een bezoek in

Neem vrijblijvend contact op met ons sales team (info@artiosi.be of +32 2 567 08 08) voor een afspraak bij u ter plaatse of in onze ruime showroom met 2000 m² inspiratie.

Bespreek uw wensen en plannen

Samen met onze adviseurs overloopt u het aanbod dat inspeelt op uw wensen en budget. Wij bezorgen u vervolgens een vrijblijvende prijsofferte.

Concrete uitwerking van uw project

Samen met onze adviseurs overloopt u uw finale keuze. Vervolgens bezorgen we u een bestelbon en de vermoedelijke leverdatum.

Bestelling bij de leverancier

Na uw akkoord, plaatsen we uw bestelling bij de leverancier en volgt onze aankoopdienst uw dossier zorgvuldig verder op.

Uitlevering en plaatsing

Van zodra uw bestelling beschikbaar is in ons magazijn, plant onze logistieke dienst met u een leveringsafspraak in. Vervolgens plaatst en monteert onze eigen uitleveringsdienst op de afgesproken datum de goederen volledig naar uw wens.

Wij zijn fier!
Onze realisaties

Door de jaren heen, hebben we reeds duizenden projecten gerealiseerd waarbij
we oprecht trots zijn op het eindresultaat. Graag delen we enkele van deze projecten
en hopen u hiermee bijkomend te inspireren.

De beste service voor
uw office

Onze vlotte samenwerking met kwaliteitsvolle merken en onze kennis van zakelijk meubilair voor kantoren en bedrijven zijn een extra troef bij de uitwerking van elk office project. Met een gedreven enthousiasme staan we elke klant bij volgens hun specifieke wensen en budget.

Onze troeven

Veel gestelde vragen

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Artiosi en de daarbij horende antwoorden.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Heeft u een vraag of een opmerking? Contacteer onze back office op het nummer +32 2 567 08 08 of stuur een mail naar info@artiosi.be

We streven naar 100% tevreden klanten, dus ook na verkoop bieden we u de beste service. Voor het melden van een klacht of een dienstverlening, neem je contact op met onze klantendienst. Deze is te bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer +32 2 567 08 08 of via mail service@artiosi.be. U ontvangt binnen de 24 uur van ons een ontvangstbevestiging. We proberen vervolgens binnen de 3 weken een oplossing aan te bieden!

Om u een optimale service te kunnen aanbieden en om uw dossier zo volledig mogelijk op te stellen naar de leverancier toe, ontvangen we graag het volgende:

uw klantennummer en uw volledige contactgegevens
het factuurnummer met het desbetreffende artikel
het artikel waarover het gaat (met referentie)
een gedetailleerde omschrijving van het probleem
indien het gaat over een fabricagefout of schade, graag ook een aantal duidelijke foto’s hiervan ter illustratie

Van zodra uw bestelling is geleverd in ons magazijn, neemt onze logistieke dienst met u contact op om een specifieke leveringsdatum vast te leggen. Voor bijkomende vragen over de status van uw bestelling kan u steeds contact opnemen met info@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze logistieke dienst helpt u vervolgens verder.

Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!

Bij het afronden van de bestelling wordt de gewenste levertermijn besproken en vastgelegd. We doen er vervolgens alles aan om die afgesproken levertermijn te halen. Uitgestelde leveringen beperken echter de opslagruimte op onze logistieke dienst waardoor we elders opslagruimte moeten voorzien. Om die reden wordt er een stockagevergoeding aangerekend bij uitgestelde leveringen. De kostprijs hiervoor is afhankelijk van de gebruikte stockageruimte en de definitieve stockagetermijn.

Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.

U heeft tot 2 jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. De garantie van onze leveranciers dekt volgende zaken echter niet:

  • valschade
  • schade door een door u gemaakte montagefout
  • schade veroorzaakt door normale slijtage bij gebruik
  • schade veroorzaakt door foutief gebruik van onderhoudsproducten
  • schade veroorzaakt door externe voorwerpen zoals kledij, hete potten, inkt, verf, kaarsvet, voedsel, …

Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 2.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 2.500 vragen we € 250 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.

We leveren steeds uit op het afgesproken leveringsadres. In een drukke straat met beperkte parkeermogelijkheden vragen we om parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagens. Bij appartementen leveren we via de trap (maximaal tot het 3de verdiep) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten. Wanneer voorgaande niet mogelijk is, vragen we u een meubellift te voorzien voor eigen rekening.

Wij beschikken over een heel ruim gamma stoffen, kunstleders en leders van betrouwbare en kwalitatieve leveranciers. U vindt bij Artiosi ongetwijfeld een stof geheel volgens uw wensen en budget. Wanneer u echter zelf een specifieke stof wenst aan te leveren, wordt deze mogelijkheid steeds besproken met de leverancier en wordt eventueel ook een teststoffering uitgevoerd ter verificatie van het eindresultaat.

De gemiddelde levertermijn is tussen de 6 en 8 weken. Bepaalde modellen kunnen echter sneller worden geleverd in samenspraak met en na akkoord van de leverancier. Wanneer uw bestelling effectief in uitvoering is geplaatst bij de leverancier, bezorgen we u ook een meer precieze levertermijn.

Wij hebben honderden modellen in onze showroom staan. Bent u echter op zoek naar een specifiek model of een bepaalde uitvoering, neem dan gerust contact met ons op via info@artiosi.be of +32 2 567 08 08 en wij bezorgen u zo spoedig mogelijk een antwoord.

Neen, wij hebben geen stock. Elk meubel wordt immers gemaakt of besteld volgens de specifieke wens van onze klanten.

Bij Artiosi kan u ook als particulier aankopen! Een aantal merken binnen ons assortiment leent zich jammer genoeg niet tot de particuliere verkoop omwille van de aankoopvoorwaarden die gelden voor de groothandel. Er zijn echter meer dan voldoende merken in ons ruim gamma die wel uitermate geschikt zijn voor de particuliere verkoop. Kom dus gerust een kijkje nemen in onze ruime showroom en bespreek uw wensen en plannen met ons salesteam.  Zij helpen ook u als particulier graag verder!

2000m² showroom

Persoonlijk en deskundig advies

Vrijblijvende prijsofferte

Eigen leverings- en plaatsingsdienst

Catalogus op aanvraag

Onze troeven