Al onze zitbanken worden op maat gemaakt volgens de wensen van de klant. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u bij de uitwerking van uw banken professioneel bijstaan met deskundig advies en vakmanschap, steeds rekening houdend met uw stijl en budget. Wanneer uw project is uitgewerkt en de finale keuzes vastliggen, gebeurt de opmeting ter plaatse door onze eigen vakmensen. Zo garanderen we dat uw zitbank perfect past in de ertoe voorbehouden ruimte. Een goede opmeting draagt bovendien bij tot een foutloze uitwerking en een vlotte plaatsing.
Wenst u een herstoffering of kussens op maat? Neem dan contact op met ons salesteam voor de uitwerking van uw plannen en mogelijkheden. U vindt ongetwijfeld de juiste kleur of print in ons zeer ruim gamma stoffen, kunstlederen en lederen. Geheel volgens uw wens bezorgt onze stoffeerder uw bestaande meubel een nieuwe look. Losse gepersonaliseerde zit- en sierkussens vervolledigen bovendien de huiselijke sfeer van uw interieur.
Wij luisteren graag naar uw verwachtingen en noden en beantwoorden deze met een totaaloplossing op maat, geheel volgens uw wensen en budget.
Ontdek hieronder onze manier van werken.
Laat u inspireren door ons digitaal lookbook. Vul het aanvraagformulier in en maak vervolgens kennis met onze collecties.
Neem vrijblijvend contact op met ons sales team (info@artiosi.be of +32 2 567 08 08) voor een afspraak bij u ter plaatse of in onze ruime showroom met 2000 m² inspiratie.
Samen met onze adviseurs overloopt u het aanbod dat inspeelt op uw wensen en budget. Wij bezorgen u vervolgens een vrijblijvende prijsofferte.
Samen met onze adviseurs overloopt u uw finale keuze. Vervolgens bezorgen we u een bestelbon en de vermoedelijke leverdatum.
Na uw akkoord, plaatsen we uw bestelling bij de leverancier en volgt onze aankoopdienst uw dossier zorgvuldig verder op.
Van zodra uw bestelling beschikbaar is in ons magazijn, plant onze logistieke dienst met u een leveringsafspraak in. Vervolgens plaatst en monteert onze eigen uitleveringsdienst op de afgesproken datum de goederen volledig naar uw wens.
Door de jaren heen, hebben we reeds duizenden projecten gerealiseerd waarbij
we oprecht trots zijn op het eindresultaat. Graag delen we enkele van deze projecten
en hopen u hiermee bijkomend te inspireren.
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Artiosi en de daarbij horende antwoorden.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Heeft u een vraag of een opmerking? Contacteer onze back office op het nummer +32 2 567 08 08 of stuur een mail naar info@artiosi.be
We streven naar 100% tevreden klanten, dus ook na verkoop bieden we u de beste service. Voor het melden van een klacht of een dienstverlening, neem je contact op met onze klantendienst. Deze is te bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer +32 2 567 08 08 of via mail service@artiosi.be. U ontvangt binnen de 24 uur van ons een ontvangstbevestiging. We proberen vervolgens binnen de 3 weken een oplossing aan te bieden!
Om u een optimale service te kunnen aanbieden en om uw dossier zo volledig mogelijk op te stellen naar de leverancier toe, ontvangen we graag het volgende:
uw klantennummer en uw volledige contactgegevens
het factuurnummer met het desbetreffende artikel
het artikel waarover het gaat (met referentie)
een gedetailleerde omschrijving van het probleem
indien het gaat over een fabricagefout of schade, graag ook een aantal duidelijke foto’s hiervan ter illustratie
Van zodra uw bestelling is geleverd in ons magazijn, neemt onze logistieke dienst met u contact op om een specifieke leveringsdatum vast te leggen. Voor bijkomende vragen over de status van uw bestelling kan u steeds contact opnemen met info@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze logistieke dienst helpt u vervolgens verder.
Al uw nieuwe meubelen worden door onze eigen vakmensen netjes gemonteerd en op de gewenste plaats gezet. Deze service is volledig gratis!
Bij het afronden van de bestelling wordt de gewenste levertermijn besproken en vastgelegd. We doen er vervolgens alles aan om die afgesproken levertermijn te halen. Uitgestelde leveringen beperken echter de opslagruimte op onze logistieke dienst waardoor we elders opslagruimte moeten voorzien. Om die reden wordt er een stockagevergoeding aangerekend bij uitgestelde leveringen. De kostprijs hiervoor is afhankelijk van de gebruikte stockageruimte en de definitieve stockagetermijn.
Indien u vragen heeft over het onderhoud van uw meubilair, neem dan gerust contact met ons op via service@artiosi.be of +32 2 567 08 08. Onze dienst na verkoop helt u dan ook graag verder.
U heeft tot 2 jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. De garantie van onze leveranciers dekt volgende zaken echter niet:
Wij brengen en plaatsen het meubilair gratis bij u thuis of in uw zaak bij aankoop vanaf € 2.500 en dit ongeacht de afstand. Bij een aankoop minder dan € 2.500 vragen we € 250 voor de levering en plaatsing van uw bestelling.
We leveren steeds uit op het afgesproken leveringsadres. In een drukke straat met beperkte parkeermogelijkheden vragen we om parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagens. Bij appartementen leveren we via de trap (maximaal tot het 3de verdiep) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten. Wanneer voorgaande niet mogelijk is, vragen we u een meubellift te voorzien voor eigen rekening.
Wij beschikken over een heel ruim gamma stoffen, kunstleders en leders van betrouwbare en kwalitatieve leveranciers. U vindt bij Artiosi ongetwijfeld een stof geheel volgens uw wensen en budget. Wanneer u echter zelf een specifieke stof wenst aan te leveren, wordt deze mogelijkheid steeds besproken met de leverancier en wordt eventueel ook een teststoffering uitgevoerd ter verificatie van het eindresultaat.
De gemiddelde levertermijn is tussen de 6 en 8 weken. Bepaalde modellen kunnen echter sneller worden geleverd in samenspraak met en na akkoord van de leverancier. Wanneer uw bestelling effectief in uitvoering is geplaatst bij de leverancier, bezorgen we u ook een meer precieze levertermijn.
Wij hebben honderden modellen in onze showroom staan. Bent u echter op zoek naar een specifiek model of een bepaalde uitvoering, neem dan gerust contact met ons op via info@artiosi.be of +32 2 567 08 08 en wij bezorgen u zo spoedig mogelijk een antwoord.
Neen, wij hebben geen stock. Elk meubel wordt immers gemaakt of besteld volgens de specifieke wens van onze klanten.
Bij Artiosi kan u ook als particulier aankopen! Een aantal merken binnen ons assortiment leent zich jammer genoeg niet tot de particuliere verkoop omwille van de aankoopvoorwaarden die gelden voor de groothandel. Er zijn echter meer dan voldoende merken in ons ruim gamma die wel uitermate geschikt zijn voor de particuliere verkoop. Kom dus gerust een kijkje nemen in onze ruime showroom en bespreek uw wensen en plannen met ons salesteam. Zij helpen ook u als particulier graag verder!
2000m² showroom
Persoonlijk en deskundig advies
Vrijblijvende prijsofferte
Eigen leverings- en plaatsingsdienst
Catalogus op aanvraag
Wenst u een bezoek te brengen aan onze showroom of wenst u een afspraak te maken met ons sales team?
Contacteer ons dan op het nummer
+32 2 567 08 08 of stuur een bericht naar info@artiosi.be.
Het ARTIOSI team helpt u vervolgens graag verder!
BE 0449.980.327